..Anda kini berada di tempat jajahan milik Sarah Julia.. Semua yang ternyata di dalam blog ini adalah Hak Milik Sarah Julia..
JUe (◕‿◕✿): ★ Farewell Aifa ☆ The Momento ★

Sunday, December 9, 2012

★ Farewell Aifa ☆ The Momento ★

Assalamualaikum ^^

Today, I wanna talk about my last outing with my besties, Aifa & Rozanah for this year, before Aifa berlepas ke Jepun for program keluarga angkat. Me jelly so much! ><

First, kteorg pergi lunch kat Pizza Hut. Woah, memang kenyang punya la, Alhamdulillah~ Kesian Aifa & Roz kena habiskan makanan tu. Ye, I have a bad memories about finishing all the lunch. Masa darjah 5, mama bawak my brother & I lunch kat luar. Then my bro nak itu nak ini, tapi tak habis. In the end, mama suruh saya habiskan. Oh NO! Balik rumah, turun dari kereta, MERANGKAK masuk dalam rumah. HAHAHAHA -The End-

---Back to the real story---

After lunch, kteorg pergi KAROKE! We sang really loud and the most funny thing is, when the part that we don't know how to sing, Roz suddenly BERSAJAK, gila kelakar! Kuat pulak tu! Lawak gila!

Then, kteorg pergi snap pic kat cute photo booth, malangnya machine tu in chinese, nasib Roz & I sekolah cina, faham nak buat camne itu ini. Lepas letak 16 tokens (RM8), gambar kteorg tak keluar?! Woo, geram semua orang. Cari orang dia, orang tu cakap, nanti dia akan call me, nanti amik gambar tu. Fuhh, lega sikit.
Then, kteorg uji kekuatan kteorg, main game ketuk giant hammer kat board then tengok how many score. Yay! I'm the strongest, I got 10/15, Aifa got 5/15, Roz? tak main sebab penat main basketball tadi. Main basketball pulak, I got 99 shots, Roz dapat 88 shots & Aifa dapat... I forgot! Aiyakk! Banyak lagi game yang kteorg main, tapi malas nak tulis semua. Muahahaha xD

Then, kteorg rest kat food court sambil minum air, then main game phone until my daddy sampai. Woah, such a tiring day. But it was a lot of fun. I love them.Wish we could stick around for a little more time, but life has set some other amazing plans for you. Wish you a heartfelt good luck for your future. Keep in touch ! See you soon Aifa! 


Here are some pic 

☆ pepperoni

☆ hawaian pizza with mushroom soup


☆ woooo hawaian

☆ wooo pepperoni


☆ with Roz (left) *mata lebam sebab kerja shift malam & tak tidur*

☆ Aifa the Great :3

☆ Aifa, me, Roz (from left)

☆ gonna miss this moment

 ☆ Lot of LOVE

0 100 love:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers