..Anda kini berada di tempat jajahan milik Sarah Julia.. Semua yang ternyata di dalam blog ini adalah Hak Milik Sarah Julia..
JUe (◕‿◕✿): The Princess of the Day

Wednesday, October 19, 2011

The Princess of the Day

19.10.. Hari ni barulah secara rasmi saya 16 tahun.. Terima kasih kat mama saya sebab dah lahirkan saya.. Orang yang first wish birthday, Syuhadah, kawan baik saya.. Dia call & wish sebelum masuk 19.10 lagi.. Tu kalau yang tak masuk waktu lagi.. Kalau kat dalam FB entahlah siapa, Juma Aris, tak kenal.. Kat rumah pulak mama yang wish dulu, melalui SMS.. =.=


Saya dapat hadiah daripada:
1- Papa & Mama
Chocolate Indulgence Yummy~
 
Bought at Secret Recipe
Mama ada hadiah lagi, tapi nak bawak saya pergi pilih cuti nanti.. Thanks for everything.. Sayang Papa & Mama sangat-sangat. <3

2- Shakila
 "Bizenghast" & DVD

"Bizenghast tu komik english.. sememangnya DAEBAK! Kandungan DVD tu amatlah menyentuh hati.. Tak sangka Shakila buat video pasal saya.. kira macam "live letter".. Thanks for everything.. Sayang Shakila.. :3

3- Syuhadah
This is rabbit bank, not piggy bank :3
Ni hadiah daripada orang yang first wish birthday kat saya.. sememangnya KYEOPTA! Thanks Syu.. Sayang Syu.. <3


4- Anisha

Kertas-kertas nota kecil.
Nota kecil tu sungguh KAWAII! Colourful pulak tu.. Thanks Anisha! Sayang awak.. <3


5- Arisha
The Mechanical Pencil
 Mechanical Pencil tu adik saya yang bagi.. Bukan BEAR 2 ekor tu.. Dia beli kat Under Water World, Langkawi.. Pencil tu special.. Thanks Arisha.. Sayang Arisha.. <3

6- Kakak
Selendang
Selendang ni kakak saya bagi.. Dia beli kat Kedah masa belajar kat sana.. Cantik tau! Thanks Kakak.. Sayang Kakak.. :3

7- Anis
Ayat tak boleh blah.. XD
Comel patung kecik tu.. Anis bagi siap ada "UTUSAN DIRAJA" kat muka depan kertas tu.. Yang tak boleh tahannya ayat yang kat bawah skali tu.. =.= "Semoga dapat boyfriend cepat-cepat" Mentang-mentanglah dia dah ada.. BTW, thanks Anis.. Sayang Anis.. :3

8- Quratul
Pin/Klip kertas
Ni QQ yang bagi.. Saya akan guna ni elok-elok.. Thanks QQ, Sayang awk.. :3

Walaupun exam ADD MATH yang memeningkan otak hari ni, saya tetap seronok! Syukur ke hadrat Illahi, saya masih bernafas sehingga kini.. Alhamdulillah~



0 100 love:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers