..Anda kini berada di tempat jajahan milik Sarah Julia.. Semua yang ternyata di dalam blog ini adalah Hak Milik Sarah Julia..
JUe (◕‿◕✿): MENEMPAH MAUT PADA MALAM TAHUN BARU CINA

Wednesday, February 2, 2011

MENEMPAH MAUT PADA MALAM TAHUN BARU CINA

Assalamualaikum.. ahhhh!!!(menjerit) terkejut gila tadi.. aku bukak la blog kawan aku.. dia kata lawak gila bila bukak 1 benda ni.. siap gelak lagi.. aku pun cuba la bukak.. rupanya...




!!!!!!!killerjo!!!!!!!



ni kali ketiga aku dah kena.. menempah maut sendiri.. dah la masa tu pukul 1 lebih.. gila aku sampai tak boleh nak tidur.. aku ni kalau ternamapak je benda-benda scary, aku fobia sampai tak boleh tidur.. kenapa la aku ni boleh jadi camni.. hmmmhhh.. kesian kat aku.. tak pasal-pasal kena mintak tolong kakak aku.. kalau nak tahu, dah 3 kali aku kena benda-benda macam ni.. ahhh!!! menyesal aku bukak benda tu.. aku nak berikrar..



bahawasanya saya, Sarah Julia, berjanji tak akan membuka laman web yang tak diketahui..



mengarut je aku ni.. sebab bosan punya pasal.. ngok ngek..
dah la.. aku nak layan fb lak..
Salam..




0 100 love:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers