..Anda kini berada di tempat jajahan milik Sarah Julia.. Semua yang ternyata di dalam blog ini adalah Hak Milik Sarah Julia..
JUe (◕‿◕✿): Kami Budak Nakal

Saturday, February 26, 2011

Kami Budak Nakal

Assalamualaikum.. Dah lama tak update blog ni.. huhu.. Banyak peristiwa yang aku nak cerita.. Tapi hari ni aku nak cerita sebuah peristiwa yang berlaku kat sekolah semalam..(lain kali orang lain pulak) Sememangnya hari yang..(entahlah) 

Yang teruk sekali masa waktu..

 BIOLOGY!!

Kiteorg buat experiment.. Aku masuk dalam kumpulan experiment untuk Maltose.. ahli kumpulan: Aku, Syaza, Quratul, Atiqah, Baby Deera & Nabilah.. tiba-tiba, muncullah seorang makhluk yang bernama Afif sengaja bukak plastik gula-gula betul-betul kat depan mata aku.. lepas tu, dia siap makan & sengaja nak buat aku terliur.. memang la aku terliur, tapi aku pun ada la.. tak payah nak tunjuk gula-gula fruit plus 5 sen tu.. aku punya gula-gula 40 sen tau.. lagi banyak, ada huruf pulak tu.. haha..

Then, aku pun jadilah budak jahat untuk 1 hari ni..(wth) aku makan dalam Lab.. sengaja nak buat afif jealous.. pastu group aku semua mintak candy alphabet aku.. aku bagi je.. tak kisah pun.. setakat candy je.. sharing is caring la katakan.. aku pun buat la ekspresi muka sampai membuatkan afif jelous.. haha.. apa lagi.. dia mintak candy aku.. huahuahua.. disebabkan aku pegang prisip sharing is caring, aku kasi je la.. candy tu kecik je.. tak sampai 0.5cm pun.. aku makan sikit je.. tak de la sebanyak orang tu..

Aku berjanji tak kan makan dalam kelas lagi.. ni la first time & the last time.. 

Yang paling kelakar masa dah habis buat experiment, Artika baling la kain buruk warna kelabu betul-betul sebelah afif.. hahahahahahahahahahaahhahahahahahhahahahahahahaha.. tiba-tiba afif lari dari tempat duduk dia.. dia ingat kain buruk tu kucing.. dia takut kucing rupanya.. sume orang gelak.. laki tak macho arr camtu.. kucing pun takut.. kalau perempuan tak pe la jugak.. kuakua..

ok la.. sampai di sini sahaja untuk hari ni.. ni baru sorang.. lain kali aku akan ceritakan lagi gelagat budak-budak kelas aku yang lain.. Assalamualaikum..

0 100 love:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers