..Anda kini berada di tempat jajahan milik Sarah Julia.. Semua yang ternyata di dalam blog ini adalah Hak Milik Sarah Julia..
JUe (◕‿◕✿): Followers Hilang? Dah di-KIDNAP?

Thursday, December 8, 2011

Followers Hilang? Dah di-KIDNAP?

Assalamualaikum..
Semalam kakak aku call cakap follower aku dah berkurangan, dari 111 jadi 48 orang.. Pagi tadi aku pun bukak la blog aku, memang betul cakap kakak aku..
I'M 
CRY CRY T-ARA | GOING CRAZY SONG JI EUN | SHOCK B2ST

Rupanya bukan aku sorang je yang hilang followers, banyak lagi blogger meraung hilang followers diorang.. Semua tertanya-tanya mana pergi followers diorang, kena KIDNAP ke? Dah hilang kerakyatan ke? Macam-macam ayat dah aku baca kat blog diorang.. Kah..Kah..Kah..


Aku dah pulihkan penyakit followers hilang ni dengan Google Friend Connect.. Tapi aku dengar orang kata website ni akan tutup sepenuhnya bulan 3, 2012.. So, kalau betul la tahun depan dah tutup, aku tekan balik lah add a gadget > followers.. Senang cerita.. Aku tak tukar lagi sebab nak kasi cantik kat atas tu.. Hehe.. 

Ok la.. Sampai sini saje aku berceloteh.. Papai..

0 100 love:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers