..Anda kini berada di tempat jajahan milik Sarah Julia.. Semua yang ternyata di dalam blog ini adalah Hak Milik Sarah Julia..
JUe (◕‿◕✿): 'CANDID TIME' CONTEST

Monday, November 14, 2011

'CANDID TIME' CONTEST


Assalamualaikum.. Ini kali pertama saya menyertai 'contest' blogger-blogger.. 
Mata saya memang tak berhenti pandang hadiah untuk tempat pertama dalam 'contest' ni.. 
Nak tahu apa hadiahnya?
Sebuah Camera Lomo + Tripod..
Ya Allah, bertuahnya siapa yang dapat hadiah tu..
Tempat kedua dapat MP3 Player.
Tempat ketiga pula dapat Pendrive Angry Bird + Keychain Angry Bird..
Saguhati dapat topup RM 10..
Semua hadiah sangat lah lumayan bagi saya..
Sebab saya tak mampu nak beli semua benda-benda yang berharga tu..

Pembaca blog ku ni marilah join sama-sama..
Mana tahu ada rezeki, dapat Camera Lomo tu..
Kamu semua hanya perlu klik kat banner warna purple yang comel kat atas tu..
Nanti semua maklumat, peraturan dan sebagainya akan dipaparkan..

Sekarang, saya akan tag dua kawan saya yang comel ni..
Harap-harap mereka berdua ni join sekali 'contest' ni..


(jangan lupa join tau!!)

Tanpa membuang masa lagi, saya nak tunjukkan gambar 'candid' yang telah diambil..

Gambar ini diambil ketika menyambut birthday kakak saya.. 
Yeah, kami memang gila-gila..
Memang kami selalu macam ni..

Sekian.....

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers